Общи условия

Общи условия

Oбщи условия за използване на уебсайт и е-магазин www.extrashop.bg

Драги клиенти, моля прочетете и се запознайте с настоящите Условия за обслужване на магазин ExtraShop

1. Общи условия

Настоящите Общи условия представляват правно споразумение със задължителна, обвързваща сила между магазин ExtraShop (магазин) и потребителите (Вие) във връзка с услугите, предлагани от ExtraShop. С разглеждането на страниците, натискането на обектите или връзките, разположени на страниците на www.extrashop.bg, Вие се съгласявате, приемате и се задължавате да спазвате тези Условия за обслужване.

ExtraShop е регистрирана търговска марка на „Иван Радичев ЕООД. „Иван Радичев ЕООД е дружество, регистрирано по Търговския закон на Република България, със седалище и адрес на управление:

Пловдив, ж.к. Тракия бл.15 ЕИК: 202825583;

2. За поверителноста на Вашите данни

ExtraShop обработва и предприема мерки за защита на личните данни на потребителите съгласно изискванията на Закона за защита на личните данни. Потребителите се съгласяват, че ExtraShop има право да обработва личните им данни във връзка с използването на услугите на уебсайта. За да Ви обслужваме и изпълняваме Вашите поръчки е необходимо приемането на следните данни:

  • име и фамилия
  • e-mail
  • телефон за връзка
  • адрес за фактура и досавка
  • пощенски код

В последствие имате възможност да коригирате тези данни от Вашия личен профил.

Данните, които ще получим при поръчката, регистрацията или разглеждането на страниците, ще бъдат използвани единствено за Вашето обслужване – приемане и изпълнение на поръчки, Абонамент за новини, връзка с Вас в случай на проблеми, свързани с поръчката и подобряване на обслужването на ExtraShop. Ние гарантираме, че тези данни няма да бъдат предоставяни под никаква форма на трети лица или използвани за цели, различни от гореописаните. Потребителите, абонирани за Абонамента за новини, могат да прекратят абонамента си по всяко време от връзката, разположена в края на всяка новина. Вашият потребителският профил може да бъде изтрит от системата на ExtraShop заедно с прилежащите към него данни при желание от Ваша страна.

3. Поръчката

Всяка поръчка на продукт или услуга през системата на ExtraShop е свързана със задължение за плащане по избран от Вас начин на плащане. Поръчки приемаме 24 часа в денонощието, също и в почивните дни и в дните на официалните празници. В процеса на поръчка, имате възможност да видите продуктите, които купувате и техните цени, Вашите имена, e-mail, телефон, адрес, пощенски код, начинa на доставка и начина на плащане. След приключване на поръчката и ако това е първата Ви поръчка на посочения телефон ще получите обаждане от нас с потвърждение на същата информация. За всяка следваща поръчка ще получите потвърждение само по e-мейл. За промяна в статуса на поръчката (потвърждение, обработване, изпращане и др.) ще бъдете уведомявани по е-мейл. Състоянието на текущата, както и на предишни поръчки, можете да следите от Вашия личен профил.

Поръчката на продукт/и през е-магазина означава изразено съгласие за сключване на договор за дистанционна продажба, който се регулира от Закона за защита на потребителите.

4. Цените

Всички цени са крайни, в лева. Цените на продуктите са показани без цената за доставка, за която можете да се информирате от следната страница: https://www.extrashop.bg или да получите информация за нея в процеса на поръчка. Цените на продукти с отстъпки за количества от типа на “Цена при поръчка на x броя” са валидни само за онлайн поръчка от съответното количество.

5. Проблеми при изпълнение на поръчката

Въпреки че се стремим да изпълняваме всички поръчки с точност, изпълнението на Вашата поръчка може да бъде възпрепятствано поради някоя от следните причини:

  1. Правим всичко възможно да разполагаме с наличност и да обновяваме наличностите своевременно, но е възможно някой от поръчаните продукти да не е наличен; в този случай ще се свържем с Вас в най-кратък срок по телефон или с email съобщение
  2. Избрали сте “Плащане с карта” или Paypal, но не е извършено плащане или има забавяне на плащането.
  3. Посочили сте грешни или непълни данни за доставка – имена, адрес, телефон, пощенски код. При несъответствие между получените и поръчаните продукти или възникване на неточност по наша вина, ще поемем разходите по последващо връщане и замяна на несъответстващите продукти.

При невъзможност за доставка не по вина на ExtraShop (не се намирате на посочения адрес или не отговаряте на обажданията на доставчика), Вашата поръчка ще бъде върната при нас докато се свържем с Вас.

6. Плащане

Поръчките се заплащат по Ваш избор, по един от методите, посочени в е-магазина. При избор на метод за плащане, различен от наложен платеж, Вие изразявате съгласието си да заплатите цената на Вашата поръчка авансово на посочената от нас банкова сметка. Предлагаме 1 начин за плащане:

  1. Плащане при доставка: при получаване на поръчката, плащате на куриера.

7. Доставка и получаване на продуктите

  1. С изпращането на потвърждение за поръчка, Вие се съгласявате да заплатите цената на избраните продукти и посочената стойност на транспортните разходи.
  2. Доставка на адрес: избира се в процеса на поръчка след попълване на точен адрес, имена, пощенски код и допълнителни инструкции.

8. Отказ от поръчка и връщане

Можете да върнете закупените от нас продукти без причина за връщане в рамките на 14 дни от датата на закупуването при следните условия:

  • Продуктите да са в оригиналната си опаковка
  • Да няма следи от употреба, нарушен вид или зацапване
  • Да включите оригиналната фактура или поръчка, с която сте получили продуктите (с Вашата поръчка ще получите придружаващ документ – фискален бон при плащане при доставка или фактура по Ваше желание)
  • Разходите по връщането на продуктите са за Ваша сметка

Можете да замените продуктите с други или да възстановим стойността им, ако не желаете замяна. Възстановяваме стойността на продуктите, без стойността на доставката. Всички суми, платени при доставка или на място, възстановяваме само по банков път на Ваша лична сметка в срок до 14 дни от датата, на която сте ни уведомили за Вашия отказ от поръчка. Всички суми, платени с дебитна/кредитна карта, възстановяваме на същата сметка (карта), от която е извършено плащането.

Адрес за връщане на продукти:

Иван Радичев ЕООД Пловдив, ж.к. Тракия бл.15

9. Рекламации и въпроси към нас

Моля, свържете се с нас на телефон +359 0879641045, за да обсъдим всякакви въпроси, свързани с продуктите или услугите, предоставяни от ExtraShop

10. Спорове

Алтернативно решаване на спорове Надзорен орган за защита правата на потребителите в България е Комисията за защита на потребителите с адрес: 1000 гр. София, пл.”Славейков” №4А, ет.3, 4 и 6; тел.: (02) 980 25 24; факс: (02) 988 42 18; гореща линия: 0700 111 22 ; уебсайт: www.kzp.bg.

При спорове относно задължения, произтичащи от договори за онлайн продажби, при който не е постигнато споразумение, Вие можете да отнесете спора към органите за алтернативно решаване на потребителски спорове (АРС) при условията и по реда на чл.181а и сл. от ЗЗП. Допълнителна информация за алтернативното решаване на потребителски спорове може да се открие в уебсайта на Комисията за защита на потребителите на адресhttps://kzp.bg и в платформата за онлайн решаване на спорове ОРС.

11. Съдържание и авторски права

Уебсайтът съдържа авторски материали и текстове, изображения, графични лога, графики, лога на търговски марки, бази данни и софтуер, които са собственост или са лицензирани от ExtraShop и са защитени от българските и други приложими закони и конвенции за авторски, сродни и други права върху интелектуална собственост. Възпроизвеждането на съдържанието, на уебсайта и/или който и да е негов елемент, обект на интелектуална собственост, може да се извършва само и единствено с писменото съгласие на ExtraShop или на неговите праводатели. Използването на услугите и на уебсайтa не предоставя на потребителите каквито и да е права върху обектите на интелектуална собственост в цялост, нито върху която и да е част от тях.

Поръчай